Умови постачання газу
Законодавство України надає споживачам право на вибір постачальника природного газу. При цьому постачальники природного газу мають широкі можливості щодо джерел отримання ресурсів природного газу. Це газ вітчизняних газовидобувних компаній, газ, імпортований з країн ЄС, а також купований у інших постачальників.
ТОВ «АІМ» докладає зусиль для досягнення найбільш конкурентоспроможних цін для своїх споживачів користуючись усіма наявними можливостями газового ринку.
На сьогодні ми можемо запропонувати постачання природного газу будь-яким категоріям споживачів, крім населення, а також споживачів, які відповідно до законодавства користуються зниженими (пільговими) цінами.
Це вимушене та тимчасове обмеження, пов’язане із станом ринку природного газу на цей час.
В якості постачальника природного газу ТОВ "Агенція інвестиційного менеджменту" пропонує своїм Споживачам:
- розрахунки за цінами, нижчими за ціни НАК «Нафтогаз України»;
- оплату спожитого природного газу за сприятливим графіком. Можлива диференціація цін у залежності від обсягів споживання та термінів оплати;
- створення страхового запасу газу за рахунок ТОВ «АІМ».
Основні вимоги щодо постачання природного газу, а також права та обов’язки Постачальника та Споживача викладені в Правилах постачання природного газу (далі – Правила), затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 30.09.2015 №2496.
Наведемо основні права та обов’язки, що виникають в процесі постачання природного газу:
Споживач має право:
- на отримання природного газу в обсягах, визначених договором постачання природного газу, за умови дотримання його умов;
- на одночасне укладення декількох договорів постачання природного газу, якщо його річний обсяг споживання природного газу перевищує 30 млн куб. метрів;
- на безкоштовне отримання інформації щодо цін постачальника на природний газ та порядку оплати; самостійно припиняти (обмежувати) відбір природного газу для власних потреб з дотриманням вимог чинного законодавства, про що повинен письмово повідомляти всіх суб'єктів ринку природного газу, з якими укладено відповідні договори;
- вимагати поновлення постачання природного газу в установленому порядку після усунення порушень і компенсації оплати послуг за відключення та підключення, якщо припинення газопостачання відбулося без розірвання договору постачання природного газу;
- інші права, передбачені Правилами та чинним законодавством.
Споживач зобов'язується:
- дотримуватись вимог Правил;
- забезпечувати дотримання дисципліни відбору (споживання) природного газу в обсягах та на умовах, визначених договорами;
- своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений природний газ на умовах, визначених договорами;
- здійснювати комплекс заходів, спрямованих на запобігання виникненню загрози життю або - травматизму, пошкодженню обладнання та продукції, негативних екологічних наслідків тощо в разі отримання повідомлення про припинення (обмеження) постачання (розподілу/транспортування) природного газу;
- забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу;
- самостійно обмежувати (припиняти) споживання природного газу у випадках:
- порушення строків оплати за договором на постачання природного газу;
- відсутності або недостатності підтвердженого обсягу природного газу, виділеного споживачу;
- перевитрат добової норми та/або місячного підтвердженого обсягу природного газу без узгодження з постачальником;
- відсутності укладеного договору постачання природного газу;
- інших випадках, передбачених Правилами та чинним законодавством.
Права Постачальника:
- укласти договір постачання природного газу з будь-яким споживачем та за відсутності простроченої заборгованості споживача за природний газ перед діючим постачальником поставити природний газ споживачу в періоді, наступному після періоду постачання природного газу діючим постачальником;
- отримувати від споживача своєчасну оплату за природний газ відповідно до умов договору; на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу;
- на повну і достовірну інформацію від споживача, з яким укладено договір, щодо режимів споживання природного газу;
- на ініціювання процедури припинення (обмеження) постачання природного газу споживачу згідно з умовами договору на постачання природного газу та відповідно до вимог Правил;
- інші права, передбачені Правилами та чинним законодавством.
Постачальник зобов'язаний:
- дотримуватись вимог Правил;
- забезпечувати постачання природного газу на умовах та в обсягах, визначених договором на постачання природного газу, за умови дотримання споживачем дисципліни відбору природного газу та розрахунків за нього;
- забезпечувати подання всіх необхідних документів для підтвердження Оператором ГТС необхідного споживачу обсягу природного газу за умови, що споживач виконав власні обов’язки перед постачальником, для замовлення необхідного споживачу обсягу природного газу;
- в установленому порядку розглядати запити споживачів щодо діяльності, пов'язаної з постачанням природного газу;
- своєчасно надавати споживачу достовірну інформацію, у тому числі передбачену Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення», а також дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання, щоб дати можливість споживачеві регулювати власне споживання природного газу. Заходи щодо надання інформації для споживача мають бути передбачені у договорі постачання природного газу. Жодні додаткові витрати за надання інформації споживачем не оплачуються;
- своєчасно повідомляти споживача, якщо постачальник перебуває у процесі ліквідації, або визнання банкрутом, або постачальник проходить по процедурі призупинення/анулювання ліцензії на постачання природного газу, або його ліцензію на провадження діяльності з постачання природного газу анульовано, або її дію зупинено та про відсутність ресурсу природного газу;
- дотримуватися мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів природного газу;
- пропонувати споживачу за договором постачання природного газу вибір способів оплати за природний газ, що постачається і споживається, включаючи банківський платіжний сервіс, онлайн-переказ, поштовий переказ, внесення готівки на рахунок постачальника в касі та/або інші методи, погодження яких має бути справедливим, прозорим і недискримінаційним між споживачами;
- створити точки контакту для надання інформації споживачам. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки повинні бути передбачені у договорі постачання природного газу і на веб-сайті постачальника у мережі Інтернет;
- надати споживачеві остаточний рахунок (рахунок-фактуру) після зміни постачальника або розірвання договору постачання природного газу не пізніше ніж через шість тижнів після такої зміни або розірвання договору;
- виконувати інші обов'язки, передбачені Правилами та чинним законодавством.
Важливо! Умовою зміни Постачальника є відсутність заборгованості перед попереднім Постачальником!
Якщо Ви зацікавлені в постачанні природного газу, пропонуємо ознайомитися з інформацією, розміщеною на нашому сайті, та звернутися до нас одним з таких способів:
- за телефоном +38 (044) 585 74 33;
- електронною поштою за адресою:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; - письмово за адресою: вул. Спаська, 5, м. Київ, Україна, 04071;
- особисто відвідавши наш офіс* за адресою: Україна, м. Київ, вул. Спаська, 5 (з 09-00 до 18-00 крім вихідних та святкових днів).
* Примітка. Зазначену адресу слід вважати «точкою контакту для надання інформації споживачам» в розумінні Правил постачання природного газу (далі – Правила), затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 30.09.2015 №2496
Проект договору
Пропонуємо своїм майбутнім споживачам укласти Договір, з Проектом якого можна ознайомитися нижче:
Цей Договір суворо відповідає усім вимогам законодавства.
Досвід багатьох років роботи за такими Договорами та відсутність спорів щодо їх виконання свідчить про зрозумілість та зручність таких договорів.
Разом з тим, ми готові розглянути та обговорити Ваші пропозиції до зазначеного Проекту та, за необхідності, внести відповідні зміни.
Ціни/Тарифи на природний газ
Особливістю ціноутворення на газовому ринку є зміна рівнів цін, як правило, кожного місяця.
Це пов’язано низкою факторів, зокрема, зміною цін на основних Європейських газових хабах.
Саме тому в Договорі про постачання природного газу ми пропонуємо не фіксувати кінцеву ціну на весь період дії Договору, а встановлювати знижку до цін, за якими постачає природний газ НАК «Нафтогаз України».
Актуальна інформація про ці ціни наведена тут.
Порядок розгляду звернень і скарг
Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:
- за телефоном +380 44 585 74 33;
- електронною поштою за адресою:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; - письмово за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5;
- особисто відвідавши наш офіс за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5 (з 09-00 до 18-00 крім вихідних та святкових днів).
Інформація щодо дотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу та сум виплачених компенсацій за недотримання цих стандартів та вимог за 2017 рік
Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв будуть розглянуті негайно.
Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.
Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг –
Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:
- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
- Державної інспекції енергетичного нагляду України
- Антимонопольного комітету України
Мобільний додаток «Енергетика онлайн»,
Цей додаток передбачає можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.
Порядок врегулювання суперечок
Ми переконані, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Тому ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.
Разом з тим, якщо компромісного вирішення спірних питань не буде досягнуто, вони можуть бути оскаржені в господарському суді в порядку, передбаченому Цивільним кодексом України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП.
При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до господарського суду.
Відповідальна особа за врегулювання спорів – телефон +380 44 585 74 32; електронна пошта: