Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:
- за телефоном +380 44 585 74 33;
- електронною поштою за адресою:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; - письмово за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5;
- особисто відвідавши наш офіс за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5 (з 09-00 до 18-00 крім вихідних та святкових днів).
Інформація щодо дотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу та сум виплачених компенсацій за недотримання цих стандартів та вимог за 2017 рік
Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв будуть розглянуті негайно.
Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.
Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг –
Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:
- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
- Державної інспекції енергетичного нагляду України
- Антимонопольного комітету України
Мобільний додаток «Енергетика онлайн»,
Цей додаток передбачає можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.